Friday, December 4, 2009

Hujan-hujan memang best baca cerita ghairah!



Sekarang ni kan musim hujan..Sejuk-sejuk pun bleh jadi panas..hik! Dan musim mengawan juga mungkin? Tedi, Dak Utih ke yang mencari cerita ghoiroh nih?huahua (jangan mare Dak Utih......)



Oh, aku lupe..semalam malam Jumaat!!!!
Patutlaa........malam bulan mengambang....

18 comments:

  1. biasa la turrr..kehidupan yg normal..takkan beranak setiap wanita kalo takde kiasan seperti ini hahaha

    ReplyDelete
  2. kdg2 ntah pahape keyword ade kat listing kite kan..

    ReplyDelete
  3. sapa yg search tu..??
    bek ngaku cepat!! :)

    ReplyDelete
  4. hikhikhik kantoi...

    -->>jom la same2 kite bela kucing baru wani....

    www.khaizarien.com

    ReplyDelete
  5. uiks..tp yang mushkil kenapa dorg sesat kat blog awak..haha

    ReplyDelete
  6. haha..dlu masa sekolah, cikgu slalu kata mlm jumaat tu, mlm permintaan kaum ibu..kuikui..

    ReplyDelete
  7. Budak Kuning,

    suke ye kamuu ehehehehe...btol2, xkan beranak setiap wanita klu xde kiasan macam ni eheheh

    ReplyDelete
  8. schult,

    hawtt? meh nak tolong kipaskan :D

    ReplyDelete
  9. ZURA,

    ehe biasala tu kan..kekadang jadi penghibur hati :D

    ReplyDelete
  10. miss yana,

    haa sape2?? yana ehhhhhh..hikhik

    ReplyDelete
  11. solehah,

    ahahahahaha..sebab saya ada cerita pasal bnda2 gini kot??? tetttttt...hihihih

    ReplyDelete
  12. sis maswani,

    ekekekeke..permintaan ibu2 ke bapak2? eheh

    ReplyDelete
  13. mukasurat 17,

    x dasat mana lg ni..ada org lagi dasat huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...