Tuesday, December 22, 2009

Aku nak main....

Main ape ye?

jeng
jeng
jengggg.....

Main KUTU. (kenape KUTU ek?Konfius aku..)

Ok tak?

Ada sape-sape penah main KUTU tak?

Apa pros main KUTU?
Apa cons main KUTU?

Ke ada yang tak tau main KUTU tu ape?

Aku? Mati KUTU..  Tak tau nak main ke tak....

14 comments:

  1. penah main kutu and end-up tidak dibayar. cehla. :P

    ReplyDelete
  2. akak pOn main gak kuTu nie..


    yg pRo nyer..leh wat renew roadtax..wakakkaka.. coz klu idak nk simpaN sendiri mmg pYh so bila dh main kutu nie ade komitmen skIt...

    ReplyDelete
  3. yeke kak..hmm klu dapat cover roadtax okla tu kan..xpyhla kuarkan duit gaji byk2..

    ReplyDelete
  4. ALhamdulillah.. setakat ni aku main x de yg kelentong..

    better main kutu dengan org2 yg kita kenal..

    ReplyDelete
  5. tedi,

    yeke..bape ko dapat? klu dapat yg honest dan jujur okla..

    ReplyDelete
  6. bro fs,

    eeeyuuuu..xmola main kutu atas pale tu...

    ReplyDelete
  7. pernah main dgn adik n sedara. hikhik better main dgn org yg kte betul2 kenal, kalau x ade yg bt2 xde duet nk bayar la ape la.

    ReplyDelete
  8. lemonade,

    erm macamane klu sy org yang buat2 xde duit nak bayar tu ehehehe..

    mau kena pelangkung ngan batu neh..

    ReplyDelete
  9. habis kutu kat mne yang nak men ek.. comey pe kutu tue.. die merayap2 kat kepale.. wat sarang n bertelur kat bawah kulit kepale.. then kerje kite mengaru2 la ek

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  10. salam dear, wah2 dah jadi koboi yer. kutu jgn dibuat main, nanti tergaru2..haru biru..hehe

    ReplyDelete
  11. sis lavender!

    salam kak..hihih koboi tak jadi..haa itula kak, kutu jangan dibuat main..kang garu2, berdarah kepala huhu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...