Sunday, December 13, 2009

Aiyem Bekkkkkkkkkkkkkkk....

Anybody misses me?????? :D

Aduhh..kepenatan sebenarnye ni.. Bertolak pulang dari Lumut jam 3.30 petang tadi dan alhamdulillah selamat tiba di Putrajaya jam 7.30 malam. Tepat-tepat 4 jam perjalanan kami.. On the way pulang tu, serius, aku sangat mengantuk! Nak terlelap jugak. Yang lain terlentok tidur. Aku tak bleh tido, aku kena drive! huhuhu.. '

Anyway, vacation di Lumut tersangatlah awesome!!!! Sebab ni first time aku jalan-jalan sakan kat Lumut, pegi Pangkor, first time aku bawak anak buah aku jalan-jalan, dan of course la kan, sebab mypumpkin join vacation ni jugak hihihih *gataigatai*

I'll save the story for next entry....

**************

In the last 2 entries aku ada tanya aksi ape yang aku buat dalam gambar tu.. Actually, aksi tu terjadi masa annual dinner company hari tu.. Ada game, kitorang kena bungkus sorang team member jadi mummy. Team aku bungkus member kitorang tu kat bawah. Sekali dah siap bungkus dia suruh naik atas pentas lak.. Macamana nak naik pentas kalo dah berbungkus camtu?? Kang terlucut segala bungkusan tu.. Then sebab terdesak sangat kitorang pun angkatla. Err pembetulan di situ, aku je yang angkat dia huhuh.. Tak sangka lak member aku yang kena bungkus tu walaupun dia kurus, dia sebenarnya adalah sangat berat!! Disebabkan aku ni lomah, makanye, tergolekla kitorang kat atas pentas tu hihih... Itulah aksinye, "Mummy dan si hippo berbaju pink jatuh tergolek" eheh...

8 comments:

  1. Alhamdulillah. Kembali dengan selamat.

    ada amek gambo jatuh tergolek?

    ReplyDelete
  2. bro pun rindu bangat sama wani.... lame sngt menghilang huhuhu

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  3. salam,
    tergolek2 golek klu sempat dirakam mesti menarik kan hahhah

    ReplyDelete
  4. tedi,

    alhamdulillah..ada kat bawah tuuu..:D

    ReplyDelete
  5. bro framestone,

    huhuhu..ade je ni tapi jarang2 buka blog..busy bebonarrr..huhuh

    ReplyDelete
  6. cikgu zam,

    video tergolek xdela..gambar ada tu ehehe

    ReplyDelete
  7. eazy,

    yep! long weekend aritu pegi lumut. memang syiokk!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...