Thursday, November 5, 2009

Mengusik Jiwa


Gambar tahun 2005(?).. (Separuh daripada) peserta-peserta BAKSIS UPM, Kampung Berangkok, Kuala Penyu, Sabah. Cuba cari mana aku. Masih hingusan waktu ni hahaha.. First year di UPM n first year di KTDI. Baksis nila yang banyak menyimpan kenangan pahit dan manis, yang sampai sekarang aku masih ingat. Except for this pic. Aku langsung tak ingat bile tah kitorang amik gambar ni ahaha.. Muka beringusss, muka skemaa hahaha..


Oh btw, hari  ni bukak google, toing! terkeluar cookie monster yang comel ni. Ololo google sangat comel! Selalu ada character-character menarik... Barule tak bosan nak bukak google yang SANGAT kosong berbanding Yahoo! kan. At least they have something la hehehe...


'Cookiegooglemonster'. Bukan resakse Maameee tu k.. (Ingat lagi tak advert mamee tu?hehe)..


Me parents and grandma are here in Putrajaya, so aktiviti menghapdet blog will be extremely slow. Tho I have promised u dat I'll tell u stories bout my aktiviti tu kan.. Nampaknye, kena postpone lagila hehe... Bukan ape, tak manis lak rase kalo I duduk lam bilik ngadap laptop je kan.. Dorang datang dari jauh, so lets shower them with my love and attention. And, yes, I nak bermanja-manjaan dengan me mummy.. Gosh, miss her so0o much! =) --- Oh, geli tekak baca kata ganti diri aku kali ni. I I  me me lak..muahaha...



p/s to my CAYAM PERESZ: Yam, kita sepesenla dalam gambar hingusan tu ahahahaha.. Patutle mencetuskan KONTROVERSI! Oh, kontroversi..cannot tahan melihat wajahnye...Grrrr..rasa cam nak cako2..haha...

10 comments:

  1. nape google aku x kuo pun monster tu

    ReplyDelete
  2. tedi, google aku ade monster biru tu..comei lak aku rasa..nanti cita la eh bila ada masa..

    ReplyDelete
  3. he..23x bro hari nei pakai google xperasan pun pasl bnde nie

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  4. Solehah,
    comey kan..sekali sekala google buat pembaharuan.. ;D

    ReplyDelete
  5. BRO FRAMESTONE,
    ish3..ape bro buat sampai x perasan ni? bayar bil tertunggak eh..hehe

    ReplyDelete
  6. dh lama x dgr citer org UPM.. saya dlu duk K12..hehe..
    mmg rindu zaman study dlu2 kan..

    ReplyDelete
  7. monster tu aku perasan pada pg² masa baca paper.
    dulu aku pun selalu tgk sesame street.:)

    ReplyDelete
  8. mesti dulu wani budak comot kan...hahaha...jgn mare nti lg comot....

    ReplyDelete
  9. sekarang dah kuar gambar lain lak untuk google smpena ssme strt ni..:)

    http://www.google.com.my/logos/bert_ernie-hp.gif

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...