Wednesday, October 21, 2009

Terasa Hati



Terasa hati dengan kawan-kawan sekolah dulu yang kahwin dan bertunang tanpa beritahu aku walau sepatah pun.. Tak jemput aku pon.. Alih-alih bukak FS dah ada terpampang gambar cantek-cantek, gambar bahagia bersama suami ataupun tunang...

Wah wah terasanya hati ini..

Yela-yelaaa..aku tau aku sape.. Aku bukan VIP... Aku alwaniamalini je...

:(



Takpela korangg..tak bagitau akuu..nanti aku kawen sok (xde tunang2, kawen terus), aku ajak korang! Korang tak datang, siappp... Setahun aku majuk! (Wah, boleh x gitu?? Ada korang kesahhh?? Kan. Hmmphh..)
*Ape ke buruk sangat rupe aku lam gambar neh*

8 comments:

  1. btol la wani...ade gak trasa ati...huhu...xjmput tunang, blh la d considerkan...ni tup2, kawen pon xjmput.

    dlu pnh jmp mmbr ni, dgn slamber derk je die ckp, "ni la bini aku" (bini die tu pon kwn rai jugak). haa, lg trasa. then leh lak die ckp "wat kecik2 je, ajak member2 satu U je"

    kesimpulannya, kwn2 ms sekolah, cm da xde nilai la. xbaek tau...

    kamu jgn jd mcm ini tau! hahaha...nsht utk dri sndri juge...

    ReplyDelete
  2. rye,
    huhuh penah jugak ke kawan buat camtu? sedih kann..bukan ape, at least bgtau la..lebih2 lagi klu kawan tu mmg kita kawan baik masa kat sekolah..sedihla klu xdiberitahu..bukannya xleh contact langsung kan..sobsob

    tula, pesan kat diri sndiri ni, nnt kawen jgn wat syp je..at least bgtau kan..

    ReplyDelete
  3. ala biase ler manusia...heheheheh


    kkdg xsmpt kot or x terinGat nk jeMput kwN mase kaweN coz teruja sGt la tue..hahahahah




    p/s nnti bila akak kweN akak xlupa nk juma waNi hik3...bila ku mau kaweN pon ku xtahu...lalallalala

    ReplyDelete
  4. kak ina,
    huhuh nape tah wani ni ye..sensitip jek ahaha..

    huhuh mungkinla..teruja..smpai lupa dah kat kawan baik masa skolah dulu..huwaaaaaaaaaaaaaa....

    akak jangan x jemput lakk..tah2 cuti sekolah ni dia kawen ehehe

    ReplyDelete
  5. ala cian nye...jgn sedih2...

    hot tue kan...kalau bertunang xajak okey lg lah...nie kawin pun xnk ajak...

    ReplyDelete
  6. sabar je la.. nk wat cane.. kdg2 kita x blh nk bc fikiran orang. kita rasa orang lain jg m'hargai persahabatan sptmn kita hargai, tp sbnarnye kdg2 kite silap buat perkiraan..

    ReplyDelete
  7. zura,
    huhuh..yela2..nak buat macamana kan..xpela huhu

    ReplyDelete
  8. lemonade,
    haa btul2..kekadang kita expect org tu appreciate kita sama macam kita appreciate dia..tapi tidak..tak semua org pun macam kita kan..hmmm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...