Monday, October 19, 2009

Maaf, mood takde. Mood pegi honeymoon. T__T

Hi all..


'Orang' takde moodla. 'orang' tak main-main ni.

Mood tak ok la..
Sedih.. nak nangis..
Ada je orang cari pasal dengan aku..
Tak habis-habis nak buat aku sedih..

Letihla macam ni. Letih melayan hormon yang tak stabil. Yeah sis Lavender. There's something wrong with my hormones. Sangat tak stabil. Baru nak happy, tetiba sedih pulak. Baru je nak ceria-ceria, tetiba, down balik. Ahh what's wrong with me???

Aku sedih.. Aku ingat, aku dah lakukan yang terbaik. Aku dah jadi yang terbaik. Tapi kenapa pada pandangan orang tu aku masih tak sempurna. I have given my all. Aku ketepikan perasaan aku hanya kerana dia. Tapi apa yang aku dapat? Apa lagi yang tak kena? Apa yang dia nak sebenarnya??? Apa yang harus aku lakukan???

Whatever it is, I won't give up.. Jadilah apa nak jadi.....

Dahla.. serius mood takde ni. Mood pegi honeymoon tak ajak saye.. :(


*saya betul-betul takde mood neh.jangan nak gurau-gurau ngan saye..tak nampak ke muka garang saye nih??*

6 comments:

  1. salam..jgn sedih ok...cheer up..hehe..

    --tq sudi dtg blog saya.. ada masa n sudi, dtg lg..n be my follower too..
    tq..

    ReplyDelete
  2. maswani,
    huhu tenkiuuu..tengah cheer up ni :)

    ReplyDelete
  3. eazy,
    thanks..
    cuba untuk senyum ni..
    =)

    ReplyDelete
  4. nape ni dear..?
    ape yg xkena..?sabar2 le ek..
    biar brsedih2 dahulu, brhepi2 kemudian k.. :)

    ReplyDelete
  5. shi,
    banyak bendala..
    sedih2...
    tapi cuba untuk cheer up ni..
    ya, sdih dahulu, snang kemudian :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...