Tuesday, October 27, 2009

Bukan Busy Body...



aaaa..makcik busy ah skang ni. More busy than a bee. Bukan busy body ye anak-anak.

Tido pun rasa macam tak cukup je. Mata dah bengkak. Makcik dah jadi sedara pada panda dan racoon dah ni huhuhu...

Banyak benda nak cerita. Nanti-nantila ye. Tunggu bila makcik dah tak busy sangat.

BZ
BZ
BZ
BZ

7 comments:

  1. samela kita. I dah macam panda mata lebam tanak tak lebam. pastu muka kusut masai sungguh tidak best.

    eh eh. patotnya rambut yang kusut kan? HAHAHA

    ReplyDelete
  2. hehe~~
    yana pun busy gak..
    tp x jd sedara pada panda dan racoon...
    w/pun xtido tiap2 malam..
    haha~~

    urghh..
    SPM..!!!!

    ReplyDelete
  3. miss lemonade,
    tenkiuuu..tunggu ye.banyak cerita tahape2 nak menyusul ni eheh

    ReplyDelete
  4. schult,
    ahahaha dari mana belajar muka kusut masai nih?

    ReplyDelete
  5. miss yana,
    waa..yana nak spm eh..chayokk2..huhu cian dia x tdo tiap2 malam..

    ReplyDelete
  6. wah, bagusnya sempat lagi buat entri sebelum masuk kerja..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...