Wednesday, October 7, 2009

Adila Amilin turning 18..Gosh, she has grown up!!




It's my lil sis's birthday today!

Adila Amilin, she's turning 18. huhuhu baru 18 rupenya makcik nih. Rupe dah macam umo 20 ahahah.. But, she really has grown up. I can still remember her when she was a lil toddler. Chasing me around the house for bugging her. Oh how cute she was back then. Well, yeah yeah, she's still cute n even more gorgeous now. Susah tau nak jalan-jalan kat public dengan dia. Orang lawa, selalula kena kacau. Buat aku perasan jekk ahahaha.Orang kacau dia, yang perasannya aku eheh...



This is us. Sama tak? Ramai cakap kitorang sama. cam kembar. Nama pun lagi adik beradik kan...

Kitorang beza jauh jugakla. 6 years of difference. Tapi aku memang rapat ngan dia. I share everything with her. Tak pernah rasa malu dan tak pernah rasa segan. Bila balik kampung, aku dengan dia memang selalu berkurung dalam bilik. Bukan buat ape pun, menyembang je keje.. Sampai late at night. Makcik ni memang banyak cakap+banyak cite. Before tidur memang kitorang selalu sembang-sembang. Dia selalu marah aku sebab aku selalu tertidur time dia bercerita. Dia punyela besungguh-sungguh bercerita. Aku kat sebelah ni plak sedap je bedengkur. hihihi sorila Laling...Cakap sorang-sorang lak ehehh..

HAPPY BIRTHDAY LALING! :D

18 comments:

  1. juz turned 18??!! wallawei kalo ckp sebaya ko pn aku pecaye..
    neway mmg cun abes r adek ko ni

    ReplyDelete
  2. anis,
    haha...dia tinggiii sket pada aku..so nak kata dia kakak aku adik pon bleh..
    cun kan..cam aku jugakla muahahahahahahahaha...

    ReplyDelete
  3. amir..
    oo kalu gitu aku pun cun arr ahahahahahha

    ReplyDelete
  4. salam kak...
    comey adik... nk amik bro jd adik ipar x he...23x

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha....wani...thank u. dila windu sgt2 ko wani. huhu..nnti beli ar hdioh ko dila siap2. balik nnti boleh wi. hehehehe.....love u. miss u..

    ReplyDelete
  6. bro fs,
    ahaha dan2 panggil orang kak ehhh...boleh2, dah dapat kebenaran lom???ehehe

    ReplyDelete
  7. dila milin~
    lalinggggg..hihihihi..cane nihh..ada org nak jadi gewe nih ahaha..gewe dila marah kak wani x tahuu ehehehe..miss u 2 dear!mmuaah mmuahh luv u :D

    ReplyDelete
  8. Kak Wani, tanak jodohkan hamba dgn adik dila tu ke..memang ada ciri2 wanita solehah dari riak wajahnya

    -abg hensem WK-

    ReplyDelete
  9. abg hensem WK..
    hensem kerrr???miahahaha..
    well, kakaknye pon solehah, opkos la kan hihihi

    ReplyDelete
  10. takde la hensem mana, biasa2 je (saje merendah diri.. :P)
    akak nye solehah gak ke? mcam ganas je kat opis...
    bila akak bole antar rombongan ni..

    ReplyDelete
  11. abang hensem WK..
    kalo x hensem mana x mo ahh..kita nak yg hensem mana2..huahua

    solehah okkayyy....i ayu je..sopan santun..lemah lembut...

    ReplyDelete
  12. wat pe dia plak ni...org tak suh dia nak...nk suh adik dia, terbalik plak ni..

    yela2 sopan, lembut, apa lagi...sume dia la..

    tapi jgn lupa ye 6-8 tahun lagi mcm akaks janji kan...

    (tak kuasa i panggil akaks)

    ReplyDelete
  13. kalo nak kat adik, dia kena get thru ahkakkk nye dulu.okehh???

    6-8 thn lagi eh..pasti kan harta anda berkoyan2 dah masa tu ye..saya materialistik neh hihu

    ReplyDelete
  14. nie nkmintak kebenaran dari si adik la... akaknye dah approve nie he..23x

    betul x kak wanie he..23x (bro tgh gelak golek2)

    ReplyDelete
  15. bro fs,
    org suh mintak kebenaran ahkakk sorang lagi tu ehehehe...

    ReplyDelete
  16. akaks wanie kan i dh chopp...mana leh bg org lain..

    ReplyDelete
  17. Abg hensem WK,
    Dah chop ehhhh...mana duit deposit?x bayar pon lagiii...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...