Saturday, September 19, 2009

Selamat Menyambut Hari Kemenangan



Esok rayeee! Yayyy!! :D :D

Di kesempatan ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua rakan aku. Juga buat anda yang sudi menjenguk blog tahapehape ini...

Tahniah kerana anda berjaya menyempurnakan ibadah puasa pada tahun ini. Semoga puasa kita tahun ini memperoleh keberkatan Ilahi dan semoga kita juga memperoleh keberkatan malam 1000 rahmat, malam lailatul qadar...

Ampun dan maaf aku pinta kepada semua jika aku pernah tersalah taip, tersalah bercerita.. Terkasar bahasa.. Semua tu mungkin berlaku di luar jangkaan aku. Sungguh-sungguh tak sengaja!

Selamat menyambut hari kemenangan.

~SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~
~MAAF ZAHIR DAN BATIN~


Thanks Eazy for the ecard. Selamat Hari Raya! :)



4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...