Monday, August 10, 2009

HAPPY GRADUATION!

To all my friends and juniors kat KTDI, UPM..

Cikgu Bio,
Budak-budak Pengguna,
Budak-budak Mass Comm,
Budak-budak BM, Linguistik..

Tahniah sebab dah berjaya tamatkan pengajian anda dengan cemerlang..

Cikgu-cikgu, jadilah guru yang cemerlang, dan didiklah anak-anak bangsa agar menjadi seorang yang berguna demi negara, bangsa dan agama..

Yang lain, selamat menempuh alam pekerjaan..

Dan semoga semuanya sukses selalu!!!

:D
:D
:D

P/S: Sori, aku takleh pi majlis konvo korang. Batuk-batuk tak hilang lagi nih, kang korang takmo polok-polok siyum aku lak eheh....



6 comments:

  1. miss wani.. i turun putrajy sabtu lpas tau
    see.. i keep my word
    cume xcontact sesape je
    p floria ngn my sis n my bro
    huhu~

    ReplyDelete
  2. miss anis,
    haaa..u memanggg..saje x nak jmpa i..huhh majoklahh

    ReplyDelete
  3. bro fs,
    ihihi..dah blom abes blajo, cane nak konvo ehe..siapkan dlu tesis tu k! :)

    ReplyDelete
  4. miraaa,
    congrats2..selamat bergraduat :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...