Saturday, June 13, 2009

Movie Mode - AGAIN!~



Monster vs Alien - Err....tidak berapa best. A nite before watching this movie, aku ada chat dengan my Cayam and she said that she didn't quite like the movie. Katanya tak berapa nak melekat dalam jiwa. Masa tengok cerita ni, I tried very hard untuk mengikis fikiran negatif mengatakan filem ini tak best. But I can't! My Cayam is right, filem ini tidak berapa nak melekat dalam jiwa aku jua. I don't really find this movie is damn funny. Lawaknya biasa-biasa je. Tak tahu kenapa, aku rasa macam dah boleh agak jalan ceritanya. Hmmm..ape-ape pun, ok2 jela cerita ni....





Hannah Montana The Movie - Honestly, aku takdela selalu sangat tengok cerita Hannah Montana ni. Sebab kadang-kadang aku tak suka dengan cara Miley berlakon..Overacting I think.. But she's just fine. Movie ni, my lil sis yang beria-ia nak tengok. Aku tukang bawak and tukang keluarkan duit beli tiketla huhuhu.. But guess what?? I enjoyed the movie!!!! Weeeeee..... Sangat best! I laughed out loud, people all laugh out loud. I love the songs especially the Hoe Down Throw Down song, and the dance of course. It's supercool! Yang sedihnya, sepanjang tengok movie ni, aku teringatkan my lil niece, Hanin. She sure loves this movie, tapi sayang dia tak dapat join kitorang tengok. Anyhow, this movie is super duper sangat best! :D Tetiba rasa diri ini berjiwa kanak-kanak sebab tengok Hannah Montana ihihihihi....




--- Ini wajah gedik orang tengok movie ---

6 comments:

  1. lingg..
    hoh,agaknya sbb yam cakap cite tu tak best gamaknya..ling pon termind set plak..owhhhh,tidakkkkk..ling telah terpengaruh dgn anasir jahat nih..huhu..

    ReplyDelete
  2. maryam~
    hahaha tidak syak lagi kan??
    ;D

    ReplyDelete
  3. cayamkuuuu~
    tidaaak tidaaakkk..
    memang cerita itu tidak berapa nak menyengat huhuhuhu...
    ling tak terpengaruh ngan ape2 pon, dah mmg cite tu x besh huhuh

    ReplyDelete
  4. nak tgk hannah montana jugak!!! x kire...hehehe...

    ReplyDelete
  5. weeee aroraaa...
    tengoklaaaa
    besh tauuuuu!~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...