Tuesday, May 12, 2009

Oh, melucon pulak saya pagi-pagi nih...

SAYA perempuan berusia 31 tahun dan selalu berjumpa dengan kekasih sebaya. Ketika berjumpa, kami tidak dapat menahan diri daripada menyentuh kemaluan masing-masing sewaktu berdua-duaan dalam kereta. Perkara yang selalu bermain di fikiran saya adalah saiz zakarnya yang kecil kerana dia berbadan sederhana besar.

Setiap kali hendak memulakan sentuhan pada zakarnya, saya dapati saiz dan ukurannya tetap sama, lembik, pendek serta kecil molek.

Saya berasa tidak puas hati melihat dan memiliki kekasih yang mempunyai zakar kecil tetapi kerana saya sangat sayang padanya, saya tetap menerima dia seadanya.

Kadangkala zakarnya sukar dan tidak dapat menegang apabila saya membuat kuluman dengan mulut, malah hanya seketika ia menegang dan mengeluarkan sedikit air mani.

Selepas menegang, ia serta merta cepat kendur dan mengecil, hanya kepala zakarnya yang tertinggal. Selama ini saya tidak pernah bertanya mengenai keadaan kesihatan zakarnya kerana saya takut dia kecil hati.

Apakah semua itu adalah tanda masalah serius pada zakarnya dan apakah cara terbaik supaya ia sentiasa kelihatan besar dan panjang?

Dan apakah kesan buruk jika kekasih saya berterusan memasukkan jarinya ke dalam kemaluan saya? Saya dapati, setiap kali dia melakukannya, kemaluan saya tidak berasa sakit dan saya dapat merasai kepuasan, ghairah, fikiran menjadi lapang, badan menjadi ringan dan bertambah bersemangat untuk buat kerja selepas itu.

Apabila kekasih saya sering masukkan jarinya dalam kemaluan saya, adakah saya sudah dianggap hilang dara?

RIN
Alor Setar, Kedah


Melakukan hubungan kelamin dalam keadaan tidak sempurna seperti dalam kenderaan atau semak mendedahkan anda dan pasangan anda kepada risiko kecederaan atau ditangkap pegawai mencegah maksiat! Lebih-lebih lagi kerana anda dan pasangan belum bernikah.

Elok kawal diri dan cegah daripada perbuatan sumbang itu. Mengenai keadaan anggota kelamin pasangan, jika kekasih anda berbadan gempal, memang biasa untuk lelaki gempal mempunyai banyak lemak di paras tundun dan akan mempunyai anggota kelamin yang terbenam ke dalam lemak.

Kemungkinan juga anggota kelamin pasangan anda kecil mengikut ukuran kebiasaan anggota kelamin lelaki Asia.

Jika ini suatu isu bagi anda, boleh dicadangkan supaya dia berjumpa doktor untuk mencari jalan membesarkan anggota kelaminnya kerana kini ada pelbagai kaedah tanpa pembedahan dan selamat dan juga saintifik yang membantu menambah perincian ereksi dengan peralatan penarik zakar.

Anda belum lagi melakukan seks penetratif dengan pasangan. Jadi mengikut pandangan kasar, anda masih lagi dara, walaupun anda sudah lakukan seks penetratif dengan ‘jari’.

Jika lebih satu jari digunakan untuk menembusi faraj, selaput dara yang sedia ada mungkin sudah pecah.


--Petikan dari Harian Metro, Ruangan Doktor Sakit Tuan bersama Dr. Ismail Thamby--



Deyyyyyyyyyyy......tarak malu kaaaa?????
Terang-terangan bercerita dalam surat khabar buat maksiat dengan kekasih.
Perempuan pulak tu yang bercerita. Adehsss...
Tahula boleh guna nama samaran, orang mungkin tak kenal..
Kot ye pon, tipu2la sket. Cakapla buat benda tuh ngan suami ke, xdela orang kisah sangat.
Ini terang-terang cakap buat dengan kekasih.
Aiseh, aku pulak yang malu rasa uhuhuu...
Doktor tu pon laser je mulut menjawab ye (tulisan merah) haha..
Amikla pengajaran. Janganle wat benda-benda tak senonoh macam ni...


--amal: Pengakuan jujur - Aku memang suka baca ruangan ni.

16 comments:

  1. ohoho....
    deyy...
    mereka mmg tarak malu....
    ohoho....

    =P
    xD

    ReplyDelete
  2. huhu iyela incik eazy..
    saye pulek yg malu..
    tersiput2 dah nih..

    ReplyDelete
  3. huhu iyela incik eazy..
    saye pulek yg malu..
    tersiput2 dah nih..

    ReplyDelete
  4. 31thn tungu ape lg xkawen2 neh...wat malu je..hmm amal,i pn sker bace ruangan dr.thamby...ekeke..mnmbh pengetahuanlah bukan?kalo x,dari mane lg kite nak bljrkan? ;)

    ReplyDelete
  5. uish! terkezut bace td...
    igt pengakuan pemilik blog! sowie2!
    buat malu je diorg ni...
    xbaik r bukak aib sendiri!
    kat akhirat nnt lg truk!

    ReplyDelete
  6. aianna~
    tula pasal kan, dua2 pon umo dah 31.wajib kawen dah tu...
    haha siyes bes ruangan dr nih hehe..
    btul2, menambahkan pengetahuan mengenai opposite sex ihik..

    ReplyDelete
  7. rye!~
    hoho bukan shayeeee....
    nauzubillah, mintak jauhle daripada melakukan perkara2 sedemikian..

    ReplyDelete
  8. bro pun suke baca ruangan ini... dan kebanyakan kes pompuan je yg bercerita..

    belum kes perempaun yg menceritakan kebodohan sendiri tetapi ngaku pandai (kne ingat lelaki lg pandai memainkan perempuan he..23x)

    tp pe yg doktor tue ckp pun cam ade yg tidak benarnye..terutama tang memasukan jari tue..jangan amalkan ek

    out of topic--> praktikal mne de ngeri2... bro siap terus koje..relax je.. xde ngeri2 pun..cuma syok lyn ciptaan tuhan he..23x

    ReplyDelete
  9. bro framestone,

    skarang sume orang dah x segan silu bercerita. kalau dah sah suami isteri ataupun menyamar sudah berkahwin boleh consider lagila. tapi ini terang2 ngaku kekasih tapi buat keje yang hanya suami isteri sah buat uhuu, malu saye.....

    hmm tula, ngan jari pon kira penetratif what?lantakla, senang cite janganle buat.dah kawin kalo nak buat sesuka ati, korang punya pasal la kan huu~

    ReplyDelete
  10. mmg begitew.. bro dah besa dgr dah.. belum lagi kes yg budak yg gf die dok ajak berzina tue..nnt bro akan review dlam blog bro yg lagi satu..

    pasal dengan jari tue..klu ikut pe yg die cakap tue "pada pandangan kasar" masih dara lg..dara sebab xbuat..cuma yg sebenarnye.. masih xde selaput dara je..

    sama cam kes org aktif suka or pernah mengalami kecederaan kat situ.. even xmasuk 2jari..tp satu jari pun lapisan tue mudah terpengaruh jugak..lagi2 bile die ckp dah xsakit n seronok diperlakukan begitew..

    ops panjangnye..kalah pakar tue kan

    out of topic--> terase ke.. bro minum kopi sorg2 je..tp kamu leh terasa pulak ek he..23x ke kamu nk try kopi2 yg bro cakap..

    ops kopi n pes entry ek.. tp topik yg menarik gitew

    ReplyDelete
  11. haaaa bro..
    teringat kes itewwww...
    yg gf dia beria2 ajak berzina.
    kalo xnak maknanya bf dia x sayang.adehhhhhhh........sengal betol....
    ooo btul2, stuju. lapisan dara ni kan nipis. senang aje nak terkoyak..

    ReplyDelete
  12. tue la nmpk sgt kesengalannye..nnt bro wat kritikan untuk kes tue ek.. insya'lah lusakot..if sempathari nei bro wat hari nie...

    mmg nipis pun.. ade org xterasa pun selaput die koyak masa malam pertama...

    bro teringt ada salah seorg tutor pernah memberitahu bro la kan.. pe2 pun dalam perhubungan jgn mengharap sgt yang die tue berdara.. terima seadanya

    out of topic--> he..23x taske kamu pe ek.. black cofee, white coffee, espresso, cappuccino, latte

    lucah ek he..23x selalunya bnde yg ala2 lucah nie yg menarik perhatian org nk beli huhu... markerting sungguh

    ReplyDelete
  13. okeh bro, saya tunggu ulasan bro. kes tu memang lagi dahsat.xpenah saya dengar kes yang macam tu.inilah yang kali pertama uhu.donia sudah terbalik agaknya..

    btul ape tutor bro cakap tu. bukan ape, selaput dara memang tersangatla nipis. pergerakan lasak sket pon bleh menyebabkan ia terkoyak. tak semestinya disebabkan dah buat benda tu kan...

    ReplyDelete
  14. wani, haha~ menakutkan je entry kali ni.. mcm mana la ppuan tu ble oyak gitu.. apa la~ memalukan je.. dah la tua dah.. tua kerepot.. sakit hati kalu kekasih sebaya tu ialah suami org.. aarrgghh!!

    ReplyDelete
  15. chan!~
    terkejut ke ahahaha...
    tula kan, takde perasaan malu..
    huhuhuhuhu....
    kalo wat skandal ngan laki org laagila panassSSss

    ReplyDelete
  16. bro dah wat entry kritikan.. usha kat blog darimejakaunselor

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...