Friday, May 22, 2009

Life Is Definitely A Rollercoaster

Happy!! Happy!! Sad. Sad.
Life. Full of ups and downs.
Been wondering lately.
Macamana nak puaskan hati semua orang?
Macamana nak jaga hati seorang so that hati yang lain juga terjaga?
Macamana nak jaga hati aku sendiri?
Susahnya.

8 comments:

  1. erm baca entry terbaru bro.. mungkin ianya boleh memperbaiki kelemahan diri nie

    ReplyDelete
  2. bro, saya dah jenguk..
    thanks bro..

    tengah pikir ni...

    ReplyDelete
  3. sama2 je.. mne tau leh bg semangt kat kamu ke..dah la no fon xdpt lg he..23x 9gatai betul la bro nie kan)

    out of topic---> cet... jawapan mmg anda pada kamu... tetapi yang mana satu adalah jawapannya...

    bro pun tgh menghadapi masalah jugak..sebab tue bro tulis bukan untuk u'l je..tp untuk diri bro sendiri.. jawapan dah ada.. cuma nk mencari jawapan yang len huhu

    ReplyDelete
  4. amal...
    marilah menjaga hati...

    kita karok nyanyi lagu menjaga hati sama-sama..

    aduh peritnye =(

    ReplyDelete
  5. bro FS,
    semangat tak brape nak dapat lagi cuma buat saya berfikir sejenakla hehehe...

    ahaha bro, xdapat tekan ke star tu?tryle tekan..sure dapat hehe

    ReplyDelete
  6. aianna~~
    jum jum karok same2..
    errr cane tah lagu tuh?uhuhu..

    mm susah kan nak jaga hati orang..nak jaga hati sendiri lagi...hmmphhhhh...

    ReplyDelete
  7. Mr/Ms/Mrs Anonymous..
    tulah..sian kan?
    terima kasih sebab kesiankan saye uhuhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...