Thursday, May 28, 2009

Lagu Buat Ayek....

Khas untuk awak... Sila copy pastu paste la kat desktop...

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air


adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh


Yuna - Dan Sebenarnya


Dah...
Sekarang awak boleh nyanyi keseluruhan lagu ni...
Ini, hari-hari saya dengar awak nyanyi takat "Oh bulannn.." je uhuhuhuhuhu...

Okeh, saya dah bagi full lirik, sila blanje saya makan :D

13 comments:

  1. yezaa.. Oh bulan.......
    hihihi.... Best2 thanks ekkk... Agak2 suara saya bole masuk AF tak? hahaha

    ReplyDelete
  2. he...23x meh bro nyanyi sama...tp xmen la lagu bulan.. buat kamu.. bro nyanyi lagu NegaraKu he...23x

    out of topic--> bukan majik tp dorg teringin nk ikut pe yg kite wat he..23x jeles tgk kite menguap sorg2 kot he...23x

    ReplyDelete
  3. Soul~
    same2.... =)
    mana makanannya????
    domino's keeee eheh..
    hahaha mana sy tau awak nyanyi sedap ke tak..nyanyi smpai oh bulan tu je hari2 hehehe..
    cubala try nyanyi smpai abes, baru sy tau sedap ke x sedap hehehe

    ReplyDelete
  4. olooo..bro~~~~
    x romantik laaaaa...
    nyanyi la lagu jiwang2 sket hehehe

    ReplyDelete
  5. nk lagu pe.. krg hujan pulak kat putrajaya tue

    ReplyDelete
  6. lagu ape2 jelaa..
    hujanla beshhhhhh hehehhe
    barula tido x berpeluh...

    ReplyDelete
  7. he..23x lagu yg best ek..bro suke lagu nie

    Hujan yang turun bagaikan mutiara
    Berkilau bersinar berkerdipan
    Subur menghijau bumi terbentang
    Dan bayu berpuput lembut

    Cinta yang bersemi
    Diwaktu hujan turun
    Menyirami ketandusan hati
    Dan hujan turut mengiringi
    Engkau pergi…

    Selembut hujan bercurahan
    Begitulah cinta ini
    Semesra bumi yang disirami
    Begitulah hati ini

    Hujan yang turun bersama air mata
    Bersama pedih, bersama rindu
    Kau datang dan kau pergi jua
    Rindu lagi…

    ReplyDelete
  8. oh bro~
    fave song sy jgak tu..
    sudirman kan???

    ReplyDelete
  9. x la.. wak supir yg nyanyi he...23x

    ReplyDelete
  10. oh bulan..
    enggan melayan diriku lg..

    lirik ni baru betoi la..

    ReplyDelete
  11. Thanks for the correction.. Majulah sukan tuk negara.. Jasamu dikenang, Malaysiaku Gemilang.....


    Cayok2......

    ReplyDelete
  12. Anonymous~
    Alamak tersalah daaaaa....
    ini kupi pes punye keje neh uhuhu..
    thanx ya tolong btulkan =)

    ReplyDelete
  13. Yaa Incik Soul~~
    huhu Majulah Sukan Untuk Negara..

    p/s ape kena ni???bedebar tahap melampau eh?hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...