Wednesday, May 6, 2009

Cakap Memang Senang....

I said,

"Romeo save me, they're trying to tell me how to feel. This love is difficult, but it's real."



And then, he said,

" Don't be afraid, we'll make it out of this mess..."







--- Amal: Cakap memang senang. Tapi nak melaksanakannya?
Forgive me for being so pessimistic..

11 comments:

  1. x gitu ke incik eazy?
    uhuuuu~
    mulut senang menuturkan bicara tapi hati nak menurut bicara itu memang susah......

    ReplyDelete
  2. maaf sebab bro lambat melaksanakan pe yg bro ckpkan..tp hari nei bro laksanakan janji2 bro pada kamu..

    usha la entry terbaru he..23x

    ReplyDelete
  3. btol2...sokong 200% !!! btol cakap wani... huhu

    ReplyDelete
  4. tahniah!...
    ada awards menanti anda di blog eazy izzuddin...
    thanks be my follower..
    sila ambel ea
    =D
    xD

    ReplyDelete
  5. bro framestone~
    hehe masyehhhhhh....
    last2 bro ingat sendiri, xperlu sy ingatkan hehe

    ReplyDelete
  6. eazy!!!!!
    tenkiyuuuuuuu, excited ni, first time dapat award hehe

    ReplyDelete
  7. kan kann aurora..btul kan????
    macam kita berazam, nak buat tu nak buat ni, tapi last2 x buat2 gak..postpone next2 year plak uhuuu....

    ReplyDelete
  8. nk tgu kamu ingtkan sure xterungkap dgn kate2.. lidah mu kelu..fikiran mu telu sampaikan tidak teringt kat bro yg xkurang hensem berbending eazy he..23x

    ReplyDelete
  9. oh bro~
    macamana bro tahu ni????
    hihihihi...

    ReplyDelete
  10. juz firasat bro je (teka2 sendiri je)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...