Monday, May 25, 2009

Announcing.....

:::pumpkin.and.me:::

And counting...................................................

14 comments:

  1. uiks..romantiknye dieee

    ReplyDelete
  2. wow~lamanya ko.. setahun lebih dah..

    kawen bila wei?

    ReplyDelete
  3. rye~
    hehehe..lambat lagi nak kawen, 2,3,4,5,6 tahun lagi kot :D

    ReplyDelete
  4. Tetamu,
    ahaha romantik ke gini?
    saya cuma memperingati tarikh yang penting =)

    ReplyDelete
  5. Chan2!~
    Ermm setahun lebih dah...
    Pelbagai onak duri dah saya alami ecececeh hehehe...
    Kawin lambat lagila...
    Nak cipta rekod bercinta paling lama ni hehe

    ReplyDelete
  6. wowoowo..

    akak nak request picca pumpkin...

    sila2 letak..nk tgk..ahaks!~

    ReplyDelete
  7. romantiknyaaaaa


    aku jer yg single..macamna nih>>
    hehehe

    ReplyDelete
  8. aianna!~
    nak tengok pumpkin?
    lerrr kan dah ada kat seblah ni, dalam anak mata tuh hehehe

    ReplyDelete
  9. ngee ijoyyyy,
    hehehe romantik ke??
    bese2 je...
    ye ke ko single?
    cam tak caye je heheh

    ReplyDelete
  10. eazy!
    emm menghitung hari..
    nak tengok bape lama dia bleh bertahan ngn saya yg byk kerenah ni hehe...
    hopefully forever hmmmm

    ReplyDelete
  11. nak gak tgk ko ble kalahkan zamarul hisham dan diana rafar ke tak..

    8 tahun tu beb..!!
    then br diorg kawen..

    ReplyDelete
  12. huuuu...lame towwwww....
    mm insyallah saya dan dia xnak la lama sangat hehe..
    ape2pon, ada jodoh, kawenla kami :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...